close

undefined

 

 

Tori Kelly - Change Your Mind

 

 

 

 

 

 

Tori Kelly - Change Your Mind

 

 

He came to me like a song

他像首歌一樣闖入我的生活
Like one I knew all along

就像那首我熟悉的歌曲
And daddy, he got a hold on me

爹地,他是如此的合我胃口
I know you think that it's wrong

我知道你覺得一切都是個錯誤
But he grew on me like a rose

但他就像生長在我身上的玫瑰
The sweetest I've ever known

是我知道世上最甜美的花朵
I swear that he got a hold on me

我發誓他緊緊的抓牢我的心
And now I can't let him go

現在我無法讓他離開

 


No one ever said it was easy

從沒人說過這很簡單
And I love him, you gotta believe me

我深愛著他,你得相信我
No, it don't seem right

不,這似乎不太對勁
But I'll change your mind, mind

但我會讓你改變想法
Trust in me, I'ma need your blessing

相信我吧,我需要你的祝福
Oh, I love him, I'm confessing

喔 我是如此的愛他,我承認我已深陷其中
If it takes my life, I'ma change your mind

就算需要犧牲生命,我也會改變你的想法



He spoke to me like the rain

他像小雨一樣的輕柔與我交談
I knew that I would have to see him again

我知道自己必須再和他見一次面
And as he poured out his heart on me

當他對我敞開心房時
I was a moth to a flame, oh

我就像飛蛾撲火般的深深著迷



No one ever said it was easy

從沒人說過這很簡單
And I love him, you gotta believe me

我深愛著他,你得相信我
No, it don't seem right

不,這似乎不太對勁
But I'll change your mind, mind, yeah

但我會讓你改變想法
Trust in me, I'ma need your blessing

相信我吧,我需要你的祝福
Oh, I love him, yeah, I'm confessing

喔 我是如此的愛他,我承認我已深陷其中
If it takes my life, I'ma change your mind, mind

就算需要犧牲生命,我也會改變你的想法



Oh, oh
I'ma change your mind, oh

我會改變你的想法

 


You look at me like the sun

你像道溫暖的陽光注視者我
And I can see that your mind's made up

我可以看出你改變了對他的看法
But daddy, he got a hold on me

但親愛的爹地,他已將我套牢
I swear that he's the one

我發誓他就是我的真命天子

 

 

 

 

arrow
arrow

    Barbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()