close

 

 

Jeremy Renner - Main Attraction

 

 

ㄚㄚㄚㄚㄚ 是我最喜歡的鷹眼

除了 Main Attraction

還有兩首也是和Jeep合作的夏日廣告主題曲

〈Sign〉〈Nomad〉

而且這三首歌都是Jeremy的自創單曲唷

 

 

雖然只是代言

MV的質感卻好到不像話( 一看就知道花了不少成本)

Jeremy的表現也完全不輸專業的歌手

粗曠的嗓音加上復古搖滾風

讓大家看到他除了戲劇以外的音樂才華

真心希望Jeremy以後能出一張專輯啦

(再窮我也會去買的!)

 

 

 

 

 

Jeremy Renner - Main Attraction

 

 

Every time I take a ride

每次行駛在路上
I feel alive with nowhere to go

都不知道該何去何從
I'm the king of the road

我就是公路之王
You're the queen of my throne

妳是能匹配我王位的皇后
Riding high day and night

我們的人生是如此成功
Satisfied wherever we roam

不管在哪都能感到舒適自在
You're the star of the show

妳是這場秀的最佳女主角
You shimmer like gold

就像金子般的耀眼



Now baby let's ride

寶貝 讓我們出發吧
We got nothing but time

時間是我們僅有的一切
You get all the reactions

所有人都對妳目不轉睛
You're the main attraction

妳是最有吸引力的誘餌
It's no surprise

這並不意外
God, I like your style

天啊 妳舉手投足都讓我著迷
You're the perfect distraction

完美到使人無法專心
You're the main attraction

妳是最有吸引力的誘餌



Roaming through the city like the track of time

跟著時間的腳步漫遊在這城市
The freedom is mine

我擁有的是自由
Riding the lines

沿著公路奔馳
Know how I like it, yeah

我多麼喜歡這樣的生活
Pedal to the medal, I'm the soldier

就像是表現優異的軍人
We can take it for miles

我們可以就這樣遠走高飛
And let it all wild

讓一切失控瘋狂
Just how I like it

我就喜歡這樣



Now baby let's ride

寶貝 讓我們出發吧
We got nothing but time

時間是我們僅有的一切
You get all the reactions

所有人都對妳目不轉睛
You're the main attraction

妳是最有吸引力的誘餌
It's no surprise

這並不意外
God, I like your style

天啊 妳舉手投足都讓我著迷
You're the perfect distraction

完美到使人無法專心
You're the main attraction

妳是最有吸引力的誘餌



Now baby let's ride X2

讓我們盡情奔馳吧
Ooh I like your style

我已完全被你吸引
Yeah

 

Now baby let's ride

寶貝 讓我們出發吧
We got nothing but time

時間是我們僅有的一切
You get all the reactions

所有人都對妳目不轉睛
You're the main attraction

妳是最有吸引力的誘餌
It's no surprise

這並不意外
God, I like your style

天啊 妳舉手投足都讓我著迷
You're the perfect distraction

完美到使人無法專心
You're the main attraction

妳是最有吸引力的誘餌

 

 

 

 

arrow
arrow

    Barbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()