close

undefined

 

 

這首 Selfish Girls 是   Jake Miller  收錄在 Rumor 這張專輯裡的作品

 

Jake Miller - Selfish Girls

 

在台灣似乎沒有什麼人認識他

 

但他的歌唱實力可不是蓋的啦  

 

Jack 在 2011 年拿下三星和美國電信公司( T-Mobile USA )合作的 "Kick it With the Band" 的冠軍

 

也時常參與和公益、社會議題有關的活動

 

這種才貌兼具又有愛心的優質暖男到底要去哪裡找啊  

 

 Selfish Girls 的中文意思就是自私的女孩們

 

MV 是用 Jack 粉絲演唱的影片來剪輯而成

 

真的超級酷的啦 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jake Miller - Selfish Girls

 

 

I was gonna write you a love song just the other day

改天我會寫出一首情歌給妳的
So I sat down and thought real hard but nothing ever came

坐下來努力思考但還是沒有任何靈感
I took a walk downtown and it hit me like a train

我在市中心漫步時靈感像火車一樣高速襲來
So I grabbed a napkin and started scribbling away

所以我隨手拿了張餐巾紙揮灑一番



And I was like woah-oh, woah-oh

我的感想就是 哇哇哇
Sexy can't make up for crazy, no-oh, no-oh

性感也無法遮掩妳的瘋狂
And girl, you crazy as shit

女孩啊妳的瘋狂就跟坨屎沒兩樣



This song's for selfish girls

這首歌是獻給所有自私的女孩
They want the whole wide world

她們連寬廣無邊的世界都想據為己有
They just want everything

她們想要世上所有的東西
(We just want everything)

我們只是想要所有的東西
And they cry when the sky ain't blue

陰天也能讓她們落淚
This song's for selfish girls

這首歌是獻給自私的女孩們
They want the whole wide world

她們連寬廣無邊的世界都想據為己有
I give them everything

我給她們想要的一切
And there ain't nothing I can do

沒有任何事是我做不到的



Look, she walked into my life, all innocent and shit

她走進我的人生 臉上無辜的表情就跟狗屎沒兩樣
And then she took my credit card and dipped

然後她拿走了我的信用卡還刷爆它
Gave me a kiss, then turned around and stole the keys to my whip

給我個吻後便轉身偷走我繫在皮帶上的所有鑰匙
Aw man, what a selfish bitch

哇靠真是個自私的婊子
She was like, "See ya, I wouldn't wanna be ya"

她像是想告訴我 沒有什麼是我做不到的
Kidnapped my Visa then she hit the galleria

偷走我的護照還丟到人山人海的廣場
Let's have a moment of silence for what I say next

為了我接下來要說的話請妳安靜一下
R.I.P to all my paychecks

一路好走我的信用卡們
Supermodel but the inside's ugly

雖然她外表光鮮亮麗但內在卻是如此令人作嘔
Yeah, and I'm over it like a fraction

從一部分來看我知道我和妳結束了
She loved herself way more than she loved me

她愛自己更勝於愛我
Only cared about her Instagram captions

只在乎 IG 要 Po 什麼文
So this the last song I'm ever gonna write for ya

所以這是我為妳寫的最後一首歌
Go find a douchebag, maybe he'll be right for ya

去外面找個流氓吧 以妳來說他才是對的人
And if you wonder why your phone ain't ringing

如果妳想知道為什麼我沒有和妳聯絡
Call my voicemail, and I'mma start singing

打到我的語音信箱 妳會聽到我開始唱

 

This song's for selfish girls

這首歌是獻給所有自私的女孩
They want the whole wide world

她們連寬廣無邊的世界都想據為己有
They just want everything

她們想要世上所有的東西
(We just want everything)

我們只是想要所有的東西
And they cry when the sky ain't blue

陰天也能讓她們落淚
This song's for selfish girls

這首歌是獻給自私的女孩們
They want the whole wide world

她們連寬廣無邊的世界都想據為己有
I give them everything

我給她們想要的一切
And there ain't nothing I can do

沒有任何事是我做不到的

 


(La, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la
La, la, la, la, la, la, la
La, la, la)

 


I thought you were a dime but you loved me for my dimes

我以為妳不缺錢 但妳只是為了我的錢才愛我
Selfish girls will be the death of me, this happens every time

每次我都是栽在自私的女孩手裡
I thought you were a dime but you loved me for my dimes

我以為妳不缺錢 但妳只是為了我的錢才愛我
Selfish girls will be the death of me, this happens every time

每次我都是栽在自私的女孩手裡



 

And I was like woah-oh, woah-oh

我的感想就是 哇哇哇
Sexy can't make up for crazy, no-oh, no-oh

性感也無法遮掩妳的瘋狂
And girl, Oh My God

喔女孩  我的天啊

 

 

This song's for selfish girls

這首歌是獻給所有自私的女孩
They want the whole wide world

她們連寬廣無邊的世界都想據為己有
They just want everything

她們想要世上所有的東西
(We just want everything)

我們只是想要所有的東西
And they cry when the sky ain't blue

陰天也能讓她們落淚
This song's for selfish girls

這首歌是獻給自私的女孩們
They want the whole wide world

她們連寬廣無邊的世界都想據為己有
I give them everything

我給她們想要的一切
And there ain't nothing I can do

沒有任何事是我做不到的



Selfish girls

自私的女孩們

 

 

 

arrow
arrow

    Barbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()