close

undefined

 

 

Jack Miller 出新歌啦 

 

Jake Miller - Parties

 

應該很多人都不知道他是誰

 

而且看到他的照片一定會誤認成 1D 時期的 Zayn 

 

 

undefined

       

 

看照片就知道我說的沒錯吧  

 

最初我是因為   Selfish Girls  才認識到他  

 

從此就變成他的迷妹了 

 

他的每一首歌真的都很讚但就是人不紅

 

希望大家多多支持他ㄛ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jake Miller - Parties

 

 

 

I don't go to parties anymore

我不再去任何的派對了
'Cause I'm afraid to see you

因為害怕會遇到妳
When I open up the door

當我打開門的那一刻
Standing there with my replacement

妳和取代我的男人站在那裡
Laughing and smiling

有說有笑的
While inside I'm dying

同時  我的內心崩潰決堤
So I don't go to parties anymore

所以我不再去任何的派對了



Ten o'clock on the friday night

禮拜五晚上十點
I got the, text message with the place and time

我收到一則有著時間和地址的訊息
But she, probably get the same text so I can't go

但她應該也有收到吧 所以我不能去
'Cause I can't see her face right now

因為我現在還沒準備好面對她
'Cause if I do I know I might break down

我知道如果去了我的心會無法承受
And I'm not tryna make a scene guess I'll stay home

我還是待在家裡別妄想了
 


Maybe next week I'll be ready

也許下禮拜我就能準備好
To get dressed up and fake a smile

準備好把自己打扮一番並擺出虛假的笑容面對每個人
But I think she's moved on already

但我想她早已把我們感情棄之一旁
So you won't see me for a while

所以我們會有一段時間不會碰面的



 

I don't go to parties anymore

我不再去任何的派對了
'Cause I'm afraid to see you

因為害怕會遇到妳
When I open up the door

當我打開門的那一刻
Standing there with my replacement

妳和取代我的男人站在那裡
Laughing and smiling

有說有笑的
While inside I'm dying

同時  我的內心分崩離析
So I don't go to parties anymore

所以我不再去任何的派對了
No

絕對不會



You're probably in your room right now

妳現在應該在房間
When you getting ready for a long night out

花掉幾乎一整晚的時間做準備
And you probably look so good 'cause you always do

看起來應該很完美 因為每次要出門時妳都會特意打扮
Or maybe you're staying back home too

又或許妳會和我一樣待在家裡
'Cause you feel the same way that I do

因為我們都覺得對方會這麼做

 


You should pick up the phone and call me if that's true

如果真的是這樣那妳應該拿起電話打給我


 

Maybe next week I'll be ready

也許下禮拜我就準備好
To get dressed up and fake a smile

準備好把自己打扮一番並擺出虛假的笑容面對每個人
But I think she's moved on already

但我想她早已把我們感情棄之一旁
So you won't see me for a while

所以我們會有一段時間不會碰面的


 

I don't go to parties anymore

我不再去任何的派對了
'Cause I'm afraid to see you

因為害怕會遇到妳
When I open up the door

當我打開門的那一刻
Standing there with my replacement

妳和取代我的男人站在那裡
Laughing and smiling

有說有笑的
While inside I'm dying

同時  我的內心崩潰決堤
So I don't go to parties anymore

所以我不再去任何的派對了

 

 

 

arrow
arrow

    Barbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()