close

 

 

conor maynard - hate how much i love you

 

 

直接舉手承認

我真的是大愛大愛Conor 而且這次的風格也跟以往不同

天啊我寶貝怎麼拿麼有才華辣

 

 

 

 

 

 

Conor Maynard - Hate How Much I Love You 

 

 

I crashed my car the other day

前幾天把我的車撞壞了
Too busy thinking 'bout your face

因為我忙著回首妳那美麗的臉蛋
Even though I just saw you yesterday

即使昨天才和妳見過面
Yeah, it's a hazard to my health

我想這對我的健康有害
I don't do nothing for myself

無法再把精力放在自己身上
You made me turn up late for work again

阿 妳又讓我來不及上班了



Ooh, yeah
I'm talking 'bout, talking 'bout, talking 'bout, talking 'bout you, yeah

我說的一字一句都關於妳
To all of my, all of my, all of my friends at the room, yeah

我所有的朋友都得當最佳聽眾
They won't go back

他們應該不會離我而去吧



Oh, I hate how much I love you

我討厭自己這麼的愛妳
And I hate how much I care

也討厭自己這麼在乎妳
I spend all of my money and all my time

把所有的錢和時間花在妳身上
'Cause I hate our love, I do

因為我不喜歡我們之間的關係 這是真的
I hate how much I love you

我討厭自己這麼的愛妳
Yeah, I hate how much I love you

不喜歡愛妳到無可救藥
I hate how much I love you

我討厭自己愛妳愛到無可自拔



I emptied out my bank account

結清了銀行所有的存款
Just so that I could take you out

只為了想帶妳遠走高飛
To somewhere that you've never been before

到一個妳從未去過的秘境
And I told my friends a thousand lies

和朋友們說了不下千次的謊
So I could be with you tonight

所以我今晚才能和妳在一起
They don't believe a word I say no more

他們再也不會相信我說的話了



Ooh, yeah
I'm talking 'bout, talking 'bout, talking 'bout, talking 'bout you, yeah

說出口的一字一句都是妳
I told myself I wouldn't fall but I broke my own rule, yeah

不斷告訴自己不能沉淪 但我卻打破了原則
I can't come back

我已無法回頭了


 

Oh, I hate how much I love you

我討厭自己這麼的愛妳
And I hate how much I care

也討厭自己這麼在乎妳
I spend all of my money and all my time

把所有的錢和時間花在妳身上
'Cause I hate our love, I do

因為我不喜歡我們之間的關係 這是真的
I hate how much I love you

我討厭自己這麼的愛妳
Yeah, I hate how much I love you

不喜歡愛妳到無可救藥
I hate how much I love you

我討厭自己愛妳愛到無可自拔



When you're not around me, I swear, I got nothing to do, yeah

當妳不在我身旁 我就什麼也做不了
It's making me wonder what I did before I had you, yeah

這讓我想回到沒有妳之前的生活
I can't go back
但我已深陷到無可自拔

 

Oh, I hate how much I love you

我討厭自己這麼的愛妳

And I hate how much I care

也討厭自己這麼在乎妳

I spend all of my money and all my time

把所有的錢和時間花在妳身上

'Cause I hate our love, I do

因為我不喜歡我們之間的關係 這是真的

I hate how much I love you

我討厭自己這麼的愛妳

Yeah, I hate how much I love you

不喜歡愛妳到無可救藥

I hate how much I love you *3

我討厭自己愛妳愛到無可自拔

 

 

 

 

arrow
arrow

    Barbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()